Návrh internetového obchodu

Vytvoření autorského návrhu internetového obchodu, navrhnutí korporátní identity, vizuální komunikace a propagace on-line i off-line bylo zadání mé maturitní práce.

Pro tuto práce jsem si vybral fiktivní firmu, která vstupuje na trh s nabídkou mobilních tarifů, internetu a zejména pak chytrých telefonů a dalších produktů do chytré domácnosti.

Korporátní identitě dominuje stylizované písmeno „A“, které funguje jako logo celé firmy a s prvkem tohoto loga se dále pracuje v dalších prvcích vizuální komunikace.

Webdesignu dominuje jednoduchost, maximální vstřícnost a jasně zřetelné informace. Dominantní barvou jsou odstíny modré, které jsou záměrně zvoleny pro své obecné vlastnosti.

Produktové obaly jasně a na první pohled symbolizují co v daném obalu je. Nejsou nijak zavádějící, zmatečné a ani jinak netrhají oči zákazníkovi. Doplněné také jsou o logo, ostatně to je samozřejmostí.

V podobném duchu se nese i ostatní. Například návrh PPC bannerů jasně reflektuje danou nabídku.