Redesign loga pro
Kazdabus
Pro rodinnou firmu s tradicí více jak 25 let, která podniká v oblasti autobusové a kamionové dopravy jsem redesignoval jejich logo a navrhl novou vizuální podobu jejich brandu.
Vzhledem k budoucímu záměru firmy rozdělit firmu na dvě základní divize: Autobusová doprava a kamiónová doprava, bylo klíčové vytvořit logo, které bude těmto dvěma divizím nadřazené a bude tak prezentovat firmu Kazda jako celek.
V tomto případě jsem tak navrhl stylizované písmeno „K“, které odkazuje na název firmy „Kazdabus“ a pro jednotlivé divize jsem k logotypu přidal odpovídající přívlastky „bus“ a „truck“.
Přáním klienta bylo zachování primární modré barvy, s možností úpravy odstínu. Proto jsem zvolil pestřejší a výraznější barvu, která oproti předchozímu odstínu modré na první pohled upoutá a zaujme.
Pod hlavičkou Pointus.cz jsem posléze navrhl i redesign webu, který se poté realizoval.





